سپيدهسپيده، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

فرشته كوچولوي ما سپيده

تولد

1390/11/26 12:14
نویسنده : مامان سپيده
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام و هوارتا سلام به تعداد روزایی که نبودم به تعداد روزای بزرگ شدن دخملم که هر لحظهاش خاطره شده و اون قدر این خاطره ها روی هم انباشته شده که نمیدونم از کجا شروع کنم

روزها و روزها سپری شد تا سپیده من اولین سال تولدش از راه رسید خیلیها این وسط کمک کردن تا تولد نو گلم قشنگ بشه ما دو تا جشن گرفتیم یکی گرگان وخونه خودمون و یکی دیگه تهران و خونه مادر جون

که هر دوش خوش گذشت البته سپیده هر دو جا کمی نق زد هم واسه دندونش و هم واسه این که شلوغی کلافش کرده بود زحمت تولد گرگان رو مادرجونش کشید که یه دنیا ازش ممنونم و تولد تهرانش که همه رو درگیر کرد از عمه ها گرفته تا مادر جونش که با دست شکسته کلی زحمت کشید دست همتون درد نکنه ایشالا همتون همیشه سالم باشین و شاد دوستون داریم

جونم واستون بگه ناز گلم تا حالا 8 تا دندون سفید و کوچولو در آورده هر چی که از بچگی آروم بوده سر دندونش بچم ایت شد دردو بلات به جونم کاش میدونستی طاقت دردتو ندارم ولی واسه این که بزرگ بشی یه شرطش این که دندونات در بیاد تا خودت تنها بتونی غذا بخوری

این روزا اون قدر ناز راه میری که باید بدوییم تا بهت برسیم تازه من و بابایی کل شهر رو گشتیم تا یه مغازه پیدا کردیم که کفش سوتکی داشت دیگه تو خیابمن هم میتونی بری کلی گلم ذوق میکنه

هنوز دختر بابایی هستی و فقط وقتی که خیلی گرسنه هستی م م  میگی من با همون کلی ذوق میکنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)