سپيدهسپيده، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

فرشته كوچولوي ما سپيده

شکایت؟

1390/7/1 12:33
نویسنده : مامان سپيده
293 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ناز گلم وقت سونوگرافی داشت با کلی معطلی خلاصه آقای دکتر پای دخملم دید همون اول گفت خانم واکسن  بچه تو کجا زدی که اینقدر بد زده کلی ترسیدم گفتم نکنه آبسه شده و نیاز به جراحی داره.............دنیا دور سرم چرخیدولی خدا رو شکر دکتر گفت جذب شده و چون عفونتش بیرون زده دیگه جای نگرانی نیست دیروز شیطون بلا تا تونست مامانی رو اذیت کرد فقط دوست داشت مامان تو بغللم راه بره تا وای میستادم میزد زیر گریه......اخه خیلی خوابش میاومد

خلاصه بعد دکتر سونو بدو بدو رفتیم پیش دکتر خودش که سونو رو نشون بدیم یه 1 ساعتی هو اونجا معطل شدیم و باز هم نازنازی گریه میکرد و منم واسه آروم کردنش راش میبردم دیگه خسته شده بودم وقتی وارد مطب شدم از دکترش خواستم که نامه بده تا از اون کسی که واکسنشو بد زده شکایت کنم نامه رو گرفتم هر چند نمیدونم کار درستی هست یا نه؟اخه سر این موضوع واقعا اذیت شدم نمیخوام هیچ مادری این جوری اذیت بشه اونم واسه اشتباه یکی د یگه...کلی کارام عقب افتاده


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نی نی توپولی
13 تیر 90 13:39
منم با نظر شما موافقم شکایت کنید تا درس عبرتی بشه براش...