سپيدهسپيده، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

فرشته كوچولوي ما سپيده

رقص

1390/7/10 22:46
نویسنده : مامان سپيده
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پرنسس خودم سپیده ناز نازی

باور نمیکنم دخمل نازم ٢ روز دیگه میره تو ٩ ماه آخه اینقد که گلم آروم بوده و خانمی کرده که گاهی یادم میره  هنوز نی نی محسوب میشه

ناز نازی مامان تا آهنگ میذاری یا حتی با پیام بازرگانی شروع به رقصیدن میکنه البته به سبک نینی ها

دستاشو بالا میاره و در جا دور میده الهی قربون اون دو تا دست تپلت بشم

دیگه شیر خوردنش هم عوض شده تمام مدت شیر خوردن در حال تکون خوردن

دخمل قشنگم گویا هنوز ب نبودن پستونک عادت نکرده امروز مریم جون مربی مهد کودک میگفت پاهاش پوست داد تا تونست تو رو رو پاهاش بخوابونه

ناز گل مامان میدونم بودن تو مهد کمی اذیتت میکنه ولی بدون همش به عشق تو و برای تو

راستی گل مامان یه مدت که مبل رو میگیره و راه میره فقط بدیش اینه که گاهی یادش میره که هنوز پاهای کوچولوش نمیتونه وزنش رو تحمل کنه و باسر میخوره زمین تازشم دیگه راحت غذا میخوره

دیگه باید مامان بیاد کنارت بخوابه تا بیدار نشدی

راستی فردا سالگرد ازدواج مامان و باباست و این اولین سالیه که کنار تو این روز رو جشن میگیریم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مهلا
12 مهر 90 10:36
عزیز دلم سلام دلم برات یه ذره شده، با این خاطرات قشنگی هم که مامان جونت برات مینویسه و ما هم می خوانیم دیگه واقعا طاقتمون برای ندیدنت تموم میشه. کوچولوی نازنینم الهی عمه قربونت بره برای دیدن دوباره ات لحظه شماری میکنیم. دوستت دارم (موقعی که داشتم متن را مینوشتم یادم رفت از این المنت ها استفاده کنم اینه که همش را باهم این آخر اضافه کردم.)