سپيدهسپيده، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

فرشته كوچولوي ما سپيده

واکسن 6 ماهگی

1390/5/16 16:59
نویسنده : مامان سپيده
293 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی دیروز واکسن 6 ماهگیشو زد اینبار با خودم عهد بستم نذارم بچم زیاد اذیت بشه همراه بابایی رفتیم مرکز بهداشت البته پرونده رو منتقل کردیم به خانم دکتر گفتم که دفعه قبل سر اشتباه همکارش چقدر ناز گلم اذیت شده اونم اطمینان خاطر داد که نذاره این اتفاق دوباره تکرار بشه خلاصه واکسنشو زد و گریه سپیده برای چند لحظه بلند شد

بغلش کردم و یخی رو که با خودم برده بودم رو پاهای کوچیکش گذاشتم خدا رو شکر اینبار هم تب کمی داشت و هم پاهاش سفت نشده هر چند دیشب تا صبح سعی کردم نخوابم و زود زود حوله گرم گذاشتم و هر 4 ساعت استامینفن بهش دادم الانم که راحت خوابیده و دیگه اثری از تب نیست ولی پاهای کوچولوش کمی درد داره

راستی دیروز فهمیدم ناز نازی من قد بلندتر از رده سنیشه

مامانای گل اگه میخواین کوچولوتون کمتر درد بکشه باید به خودتون سختی بدین ایشالا که واسه هیچ کوچولویی اتفاقی که تو واکسن 4 ماهگی واسه ماه من افتاد نیافته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زینب و فاطمه
18 مرداد 90 14:00
زن دایی جون بچه ما اینقدر گریه کرد که مامانم خسته شد و داداش جونم هم خسته شد. الان بیمارستان است و زردی داره ولی دکتر ها گفتن حالش بهتر شده. از طرف ما دو تا خواهر ها سپیده جون را ماچش کن یک ماچ آبدارش کن
مامان ماریانوش
30 مرداد 90 11:15
سلام چنانچه تمایل دلارید عکس فرزند دلبند خود را به صورت پازل و یا انواع طرح های دیگر برای او در آورید لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید تا نمونه کارها را ببینید http://maryanoosh.niniweblog.com/cat5.php